Ruilen en retouren

Wij doen er alles aan om je bestelling compleet en in goede staat bij je af te leveren. Toch kan het gebeuren dat een product niet juist is geleverd of tijdens het vervoer is beschadigd. Dat vinden wij erg vervelend en willen dit graag met je oplossen!

Stapppenplan retourneren

Wil je één of meerdere artikelen retourneren? Dan vragen wij je het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij je retour zo soepel mogelijk afhandelen en krijg je zo snel mogelijk je geld terug.

  • 1 Retouraanvraag indienen
    Neem contact op met onze klantenservice en geef duidelijk aan welke producten je wilt retourneren.
  • 2 Retourinstructies ontvangen
    Je ontvangt zo spoedig mogelijk een email met instructies om de producten terug te sturen.
  • 3 Producten terugsturen
    Je stuurt de producten binnen 14 dagen naar ons terug en ontvangt een bevestiging zodra wij deze ontvangen hebben.
  • 4 Geld terug krijgen
    Zodra de producten bij ons binnen zijn ontvang je zo spoedig mogelijk het geld terug. Dit gebeurt in ieder geval binnen 7 dagen.

 

Veel gestelde vragen

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Als er iets niet klopt met de bestelling die je hebt ontvangen of (een deel van) de bestelling is beschadigd, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij adviseren je wat te doen en helpen het probleem op te lossen!

Hoe moet ik het product retourneren?

Je retourneert je bestelling met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijs mogelijk- in originele staat en verpakking. Wij adviseren daarom altijd de verzenddoos en originele pakking zorgvuldig open te maken, zodat je deze eventueel weer kunt gebruiken om de bestelling terug te sturen.

Wanneer moet ik de producten retour sturen?

De producten die je retour wilt sturen, moeten binnen 14 dagen nadat je een retouraanvraag bij ons hebt ingediend naar ons verstuurd of bij ons afgeleverd zijn. Je ontvangt hiervoor instructies nadat je de retouraanvraag hebt ingediend.

Zijn er kosten verbonden aan retourneren?

De verzendkosten voor het retourneren van producten zijn voor jouw rekening. Retourneren in onze winkel is gratis.

Kan ik mijn bestelling aan de chauffeur geven of omruilen?

Dat is helaas niet mogelijk.

Tot wanneer kan ik het product retourneren?

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder reden het product te retourneren. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het/de product(en) fysiek in bezit krijgt. Om het/de product(en) te retourneren, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen. Je retouraanvraag is geldig als deze binnen de termijn van 14 dagen is verzonden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.