Betalen

In onderstaande tabel vind je een overzicht van de manieren waarop je je bestelling bij Glutenvrije Webshop kunt afrekenen. Alle betalingen gebeuren uiteraard binnen een beveiligde betaalomgeving.

Betaalmethodes Nederland

    Verwerking bestelling Opmerkingen
iDeal iDeal Direct Meest gekozen
Mastercard Mastercard Direct
Visa Visa Direct
Riverty Riverty (voorheen AfterPay) Direct Veilig achteraf betalen
meer informatie
Overboeking Overboeking Na ontvangst betaling Alleen op aanvraag
Op factuur Op factuur Direct Alleen voor zakelijke klanten
meer informatie

Betaalmethodes België

    Verwerking bestelling Opmerkingen
Bancontact/Mister Cash Bancontact/
Mister Cash
Direct Meest gekozen
Mastercard Mastercard Direct
Visa Visa Direct
Overboeking Overboeking Na ontvangst betaling Alleen op aanvraag
Op factuur Op factuur Direct Alleen voor zakelijke klanten
meer informatie

Betaalmethodes Duitsland

    Verwerking bestelling Opmerkingen
Sofort Banking Sofort Banking Direct
Mastercard Mastercard Direct
Visa Visa Direct
Overboeking Overboeking Na ontvangst betaling Alleen op aanvraag
Op factuur Op factuur Direct Alleen voor zakelijke klanten
meer informatie

 

Veel gestelde vragen

Hoe werkt betalen met Riverty?

Riverty voert voor Glutenvrije Webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale factuur van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij Glutenvrije Webshop betalen met een digitale factuur tot een bedrag van € 250.

Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

U kunt bij vragen altijd contact met Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de Riverty website.

Hoe kan ik een zakelijke bestelling plaatsen?

Voor zakelijke klanten bieden we de mogelijkheid om te bestellen op factuur. Hiervoor dient je account omgezet te worden naar een zakelijk account zodat tijdens het afrekenen de optie 'Op factuur' te kiezen is. Voor het aanvragen van een zakelijk account kun je contact opnemen met onze klantenservice.